Si vols accedir al canal de reclamacions el trobaràs a la part inferior d’aquest apartat
Transparència
L’entitat fa patent el seu compromís d’augmentar la satisfacció de les persones beneficiàries i col·laboradores, mitjançant la implantació d’un sistema de gestió de la qualitat segons els criteris de les normes internacionals UNE-EN ISO 9001:2015
Segell de transparència
La Fundació Iniciativa Social ha estat analitzada per la Fundació Fidelització i compleix amb els Principis de Transparència i Bones Pràctiques. Els resultats de la seva anàlisi es poden trobar a www.fundacionlealtad.org.
Resum econòmic de l'últim exercici
Documentació
Memòria 2022
Comptes anuals 2021
Informació bàsica
Documentació general
Memòria d’activitats
Certificacions
Documentació econòmica
Pla d’igualtat i codis de conducta
Polítiques de Bon Govern
Afiliacions
Canal de reclamacions
El Patronat del Govern amb data 01/12/2018 va acordar la creació d’un canal d’informació de males pràctiques per part de persones vinculades a l’entitat (professionals, voluntaris, empresaris, col·laboradors) com a sistema de prevenció del compliment legal.
La comunicació es dipositarà en bústies alienes a l’organització corresponents a la Vicepresidència, un vocal del Patronat de Govern amb coneiximents legals i la Direcció. La informació facilitada serà tractada amb la màxima confidencialitat, transmetent al denunciant les mesures que decideixi adoptar.
El tractament de la queixa seguirà el protocol establert en la Política de Canal de Denúncies (castellá)