
El concurs Gràcies profe 2021 publica els guanyadors
Un any més el concurs “Graciesmestre” ha fet lliurament dels premis als guanyadors de l’edició VIII del concurs.
L’objectiu d’aquest concurs és sensibilitzar a la societat, sobre l’important paper del professorat en el progrés social i la convivència. L’activitat s’emmarca en la campanya anual de reconeixement de la labor docent que promou major suport a la professió per part de l’alumnat, les famílies i la societat en general.
Els guanyadors en la categoria de centres escolars i AMPAS han sigut (Feix clic en cada guanyador per a veure la seua composició):
- Col·legi Sagrado Corazón-Anunciata (Valladolid)
- AMPA Ceip Miguel de Cervantes (Xirivella-Valencia)
- Col·legi San Agustín (Salamanca)
- AMPA Museros (Museros-Valencia)
En la categoria Joves han participat més de 25 estudiants de diverses províncies d’Espanya. Hem rebut més de 35 vídeos/post per a donar suport al paper i la labor que desenvolupen aquests professionals de l’educació. Els guanyadors d’enguany han sigut (Feix clic en cada guanyador per a veure la seua composició):
- Alba Moreno y Nuria González (Colegio Jesús María, Alicante)
- Carmen Alda (Madrid).
- Marina Papí (Colegio CEU Jesús María, Alicante)
Volem donar les gràcies a tots els participants pel vostre suport. Us esperem en la pròxima edició #graciesmestre